zondag 17 maart 2013

Statement Necklaces

Sometimes you have to make a statement!

Kettingen, joekels van kettingen! Zo van die grote dingen rond je hals. Het is een trend, een modegril. Iets dat ferm aan het opkomen is. En ik vind het wel tof eigenlijk.

Bij Gossip Girl vind ik dat Lily altijd tof en stijlvol gekleed is, net als haar dochter Serena (aka Blake Lively). Lily draagt vaak van die joekels van halskettingen, die je hele hals en borstbeen bedekken.
 I love it.




modemusthave.com



 kleurtjes mogen ook uiteraard

 Blair Waldorf #gossip girl



Serena and Lily #gossipgirl!

Bron: Google

Zelf heb ik eigenlijk nog maar 1, maar je kan het ook zelf maken door verschillende kettingen van dezelfde lengte (niet te lang) op elkaar te dragen. Ze moeten wel matchen, alhoewel een mix and match kan best ook hip zijn!

Hou jij ook van deze statement necklaces?


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

11 opmerkingen:

  1. Ik ben ook fan!! Ik heb al enkele grotere ketingen, in tal van kleurtjes, maar té groot durf ik mij er toch nog niet aan wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er al een paar maar ik zou er echt blijven kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zot van BIG juwelen,als het maar groot is en opvalt. Fijne kettingen vind ik heel mooi maar niet mijn stijl! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. van mij ook, ik heb zelfs geen fijne. ofwel een sjaal in de plaats van een ketting

      Verwijderen
  4. Supermooi! Ik heb er zelf ook twee, maar ik heb nog niet de ballen gehad om ze vaak te dragen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat ook supermooi ! Maar voel me wel als een kerstboom als ik zoiets draag :d !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blogpost Jemke, maar je bent Shinshia Jewels vergeten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er ook helemaal wild van en zou er blijven kopen. Dringend eens tijd om mijn kast uit te ruimen want volgens mij heb ik er nog waar ik het bestaan niet meer van weet, shame on me!

    BeantwoordenVerwijderen