donderdag 7 maart 2013

Random Pics #March #part1

Deel 2 van Februari heeft het niet gehaald. De maand is kort en ik heb het zo druk. Goed natuurlijk, ik heb het gewild. De workshop-aanvragen stromen binnen, hier en daar iemand die een feestmake-up wil, al enkele bruidjes. Hooray! Mij hoor je niet klagen, maar de blog moet ook zijn tijd en energie krijgen. Bij deze een random pics-ronde later...
Maar het zijn dan mss wat meer foto's dan anders. Veel plezier met neuzen in mijn privéleven :-)


quote of the day #I DO!

zalig hé, vond dat toevallig op internet #doet me denken aan vinylhoesjes van The Beatles 


girls just wanna have fun! #ikwilnaarAmerika en #ookzoopeenautozitten

 mister tomato 
#gezondegekkebek

klaar om te vertrekken op kamp! #vksj #thema #deruimte 
#alien #kusjevoormama #methaarkleinhartje

 workshop cupcakes gedaan: kids vonden het super! links: Ties - 2e kleuter en rechts Esmée - 1e lj.
Mooi hé? 

 Cookies Brugge : tapas bar #bruinekroeg #supergezellig en heel lekker! #hele fijne avond!


@work: reminder of my kids #tekeningen #eerstelentegevoel

 Esmée bij de kapper * me and my starbucks hot chocolate with vanille * workshop: koekjes eten na het harde werken * uitstap naar Nederland: opwarmen met een warme chocolademelk

my new favo-jeans with stars: from Modemusthaves #webshop #holland #addicted!


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

9 opmerkingen:

  1. Hi Jemke,

    Ik bewonder je werklust en wens je heel veel succes met al je ondernemingen ! Esmée,ik had vroeger een nederlands buurmeisje dat ook zo heet,altijd een mooie naam gevonden !!!!

    En,inderdaad,dare to be successfull and live

    Groetjes,

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke jeans ! De cupcakes zien er mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo goed dat je steeds meer aanvragen krijgt ! En leuke foto's :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je nieuwe job begint te lopen!! Leuke foto's van de kids! Die cupcakes zien er zalig uit en je stars jeans is echt mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke foto's en ik vind het eeuwigheidsteken echt zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen