woensdag 20 maart 2013

Random #march #part2

De weken vliegen echt voorbij... 't is dus alweer bijna vakantie. Ik zal er niet rouwig om zijn! Al wordt het een hele drukke (enkele fijne opdrachten, dates met vriendinnen en hun kids) Kortom: werk en ontspanning en kidsentertainment.

Vooraleer ik al in vakantiesferen zit (ja, ik verlang écht naar zon!), toch weer een reeksje foto's kijken.


outfit of the day #toen de zon eens van de partij was... 
#lijkt alweer zolang geleden

 gouden armband #JBC (ben precies in mijn gouden fase momenteel) * stripes and stripes (ook in streepjesfase precies) * muntgroene broek met leopardbag * all stars van little me


mijn folders zijn binnen! #happy #timetoshare!


kauwgom @crèmefraiche #knokke : leuk doosje
Nee, ik ben echt niet echt 'verloren': zie maar naar mijn statistieken, 
en ondertussen al meer, op naar de 7000 per maand! HAPPY! THANK YOU!

is wel een beetje waar hé...

En met deze quote sluit ik af in stijl.

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!


3 opmerkingen:

  1. Hihi wat een geweldige quote.. en zo is het maar net!

    Leuke foto's! Zo gaaf die brochures!! Ik vind je gouden armband, mintgroene broek en leopard bag erg gaaf! Is ook helemaal mijn stijl!!

    BeantwoordenVerwijderen