donderdag 28 maart 2013

Inspiratie #men! #scotchandsoda

Alé zeg, ben ik weer geflatteerd! Krijg ik de vraag van een man (zelfs 2) om wat meer over mannenmode te schrijven. Zolang ik jullie ook kan plezieren met wat tips, graag!
Bij deze mijn mannelijke volgers eens verwennen. Vrouwen, jullie kunnen er misschien ook wat opsteken. Wie weet wil je je mannetje wel eens verrassen! DOEN!


sorry, kan niet groter, wegens slechte kwaliteit, 
maar dit vind ik wel een toffe look!
Als je van wat kleur houdt, durven is de boodschap!

 klassiek en toch een frisse touch, met strik 
kleur! Blauw is het kleur die opkomt! 
Geloof me, volgend jaar draagt iedereen turkooisblauw! 
Ook een meer gedrufde look.

Let's go to the beach! Korte broek en 's avond een sweater aan bij een fris zomers briesje
 (oooh, verlang jij daar ook al naar?)

Dit was allemaal SCOTCH AND SODA, my favo brand for men!

 print and print #gele all stars


gestreepte broek! HOT! mag ook kort zijn en combineer het met kleur. 
Koraalrood/oranje zoals dit t-shirt vind ik super! 
Dus als je het mij vraagt... deze outfit vind ik njammie

 gestreepte broek, in het lang, met espadrilles, of all stars
#hijleeftprecieswelopgrotevoet....

  voor de jonge snaken: lichtgeel, skinny jeans, all stars 
(converse!! ik zal een precentje moeten vragen)

  prints! met een 'brave' broek #kleur!

 stijlvol met prints, moet je durven, maar waag je er maar eens aan! 
Wedden dat je succes hebt!?


felle kleur mag ook!

SO GO FOR

- versleten all stars!! 
- teenslippers
- jeans: lang of kort, versleten, met of zonder scheuren
- kleur!  
- broek: chinon-model, kleur, print, gestreept
- t-shirt: print of MARINE (!!!) en combineer het met een sjaal met averechtse strepen
- hoeft niet van Scotch te zijn uiteraard, je vindt het ook in ZARA, H&M, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Paul Smith, G-Star,... 


Zo, hopelijk heb ik je wat tips kunnen geven die je kan gebruiken. Laat het mij zeker weten, ik vind dat fijn om te horen.


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Best wel mooie foto's! Al zie ik mijn vriend dit niet meteen dragen. Hij is eerder het "yo hommie yo " type :)

    BeantwoordenVerwijderen