vrijdag 8 maart 2013

Give Away 1: Bidutchy Zonnebril


Bidutchy Montana zonnebril


Bidutchy is een nieuwe Nederlands merk voor zonnebrillen. Het is een leuk concept dat ze bedachten: de bril is verwisselbaar van lenzen (glazen) waardoor je eindeloos kan combineren als je verschillende kleurtjes aankoopt. Ik mocht er een uitpikken... ik zie het leven door een roze bril... dusssss het werd een PINK one met witte extra glazen.


Er zijn 2 soorten, Panama en Montana: beide voelen zacht aan (net als het doosje). Het is gemaakt uit kunststof, nl. rubber. De glazen zijn gepolariseerd. Eén van jullie kan hem winnen! #yay!

REDEN? 
- Ik besta 1 jaar met mijn blog! YAY! #feestje!
- het is Internationale Vrouwendag vandaag! #feestje!

WIE EN HOE TE WINNEN?
- Voor Belgische én Nederlandse lezeressen

- FACEBOOK: volgen (de grootste kans!) en like en deel de wedstrijdpost!
- laat in een reactie (comment) hieronder weten dat je deelneemt en waarom, schrijf je mailadres erbij zodat ik je kan verwittigen als je de winnares bent!

EXTRA VERHOOGKANSEN:
- Twitter (als je dat hebt): volgen en retweet volgend bericht: "Win een Bidutchy Montana zonnebril via @TheStyleavenue https://twitter.com/TheStyleAvenue

- Bloglovin en like dit bericht (extra puntje)

Deze wedstrijd loopt tot woensdag 20 maart. De winnares wordt verwittigd via mail.
Veel succes! Spread the world!

bovenste met roze, onderste met witte glazen

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. helaba,

    ik neem graag deel aan deze wedstrijd, omdat ook ik het leven door een roze bril zie. tevens is het een tof en kleurrijk accessoire met mijn sjaaljtes en mutsjes
    groetjes
    nikki degeldere
    nick-nikki@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee om mijn vrienden (en Paris Hilton) stikjaloers te maken met deze trendy zonnebril.

    dorothee021@hotmail.com
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dju, ik ben te laat! Drop-dead-gorgeous zonnebril seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De BiDutchy zonnebrillen zijn hip en hot! Echte aanraders en goede alternatieven voor de Ray Ban zonnebrillen. Leuke en interessante zonnebrillen...

    BeantwoordenVerwijderen