zondag 31 maart 2013

And the winner is...

Jah, amai, even een minuutje tijd... de give away for blondes was vorige woensdag al afgelopen... en nu zijn we al zondag... maar boy oh boy, wat was ik druk in de weer. Daarom stond de blog even on hold, maar ik ben in verlof dus ik zal me weer herpakken ;-)

Bij deze de winnares (een blondje!) van de give away:




Proficiat Kim! Je krijgt een mailtje en het pakketje toegestuurd!

Veel plezier ermee!


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Jippppppppppppppppppppppppppie!!!! Super, Jemke, daar ben ik nu echt superblij mee! Trouwens, net op zaterdag naar de kapper geweest - dus kan de verzorging extra goed gebruiken bij mijn nieuwe blonde highlights :):):) Echt content! Dikke merci!!! Kim

    BeantwoordenVerwijderen