donderdag 7 februari 2013

What's in my beautybag?

Een simpel tasje gekregen bij een aankoop bij Sephora en dat tasje doet zijn diensten. Er zit vanalles in, de ene keer dit, de andere keer dat... Vandaag de dag, is het dit...

 zakje van Sephora * glitter * bb cream van Garnier (laatste druppels uitpersen) * concealer voor als we het nodig hebben rond de vermoeide ogen * vluchtig poederen voor een bruiner tintje (ofwel gebruik ik de bronzer 252 van NEE Make Up met wat meer glans) Dit poeder is mat en ook bijna op...

mascara NEE Make-Up * deep black extension (and it works!) * zwart oogpotlood van Gosh (uit het Kruidvat, moet niet allemaal duur zijn. Als het maar goed is en werkt!) * roze lipstick van Chanel (die is dan wel weer duur, maar ook zo mooi. Niet voor elke dag.) * inhoud * brushes 

 blushes: beide van MAC: de rood-roze heet Breezy en is voor de appelwangetjes * de warm soul is al mijn tweede keer (rebuy dus!) dat ik hem kocht omdat ik hem zo mooi vind. Warm (zoals de naam het zegt), bruin dus ik gebruik hem om te schaduwen en als blush.  Heel mooi resultaat mee!

kwasten en penselen: 
1. poederkwast voor poeder en bronzer: met echte haren, Da Vinci (sorry voor de slechte fotokwaliteit) 2. 2 kwasten van MAC, stippeling brushes, een grote en kleine. De grote gebruik ik om mijn foundation aan te brengen. De kleine voor de blush.
3. oogschaduwpenseel: Da vinci (verkoop ik!) Brengt makkelijk aan én is ideaal ook om te blenden (=vervagen)
Mijn 4 favoriete penselen.

Penseel 1 en 3 (poeder en oogschaduw, maar ook andere zoals stippeling brushes en dergelijke kun je bij mij aankopen. Levenslange garantie en echte haren. Deftig materiaal aan eerlijke prijzen.

Wat zit in jouw beautybag?

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. mooie items zitten er in jouw beautybag!! Ik vind de MAC blushes prachtig. In mijn beauty tas zit van alles en nog wat ;-) van lipsticks, tot elastiekjes en clipjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh de Chanel lipstick is moooi ! Altijd leuk om te zien wat anderen in hun make up tasje hebben :-) !

    BeantwoordenVerwijderen