zondag 20 januari 2013

Golden Globes #best dressed

Over de slechts geklede spreken we niet. Let's talk about fashion! Laat ons daarbij eerlijk zijn dat sommige het er wel erg goed vanaf brachten. Ieder zijn smaak. En daar valt niet over te twisten...
Dit is mijn top van de best geklede vrouwen tijdens de uitreiking van de Golden Globes afgelopen zondag in L.A.  ... I wish I was there...

First some pics...
 Heidi Klum met Selena Gomez en Vanessa Hudgens.

 Jessica Alba : wauw! een koraalrode jurk van Oscar de la Renta
met veel blingbling ter waarde van 4,35 miljoen euro (for rent...) 
Maar ze had het toch aan hé.
#klasse!
Oh ja en de make up is ook erg mooi, n'est-ce pas?

 nailart of J. Lo (hier krijg je beter geen ruzie mee ;-)

 show what mama gave ya! #grootgelijk!

 mermaid again... 

Now time for my top 3
3. Heidi Klum

Gorgeous! Winters wit! Wat een vrouw!
 #assymetrie #juwelennietnodigmetzo'nkraagje

2. Jessica Alba 
  mermaid-dress: echt een trend op de rode loper van de Golden Globes dit jaar
#accentueert de rondingen 
(en omdat ik dat nog iets liever zie dan assymetrie krijgt zij de tweede plaats)


 1. Eva Longoria!
oh gosh! i want to look like that!!! #too beautiful! 

no discussion possible! #zwart #kant #split #highheels 
#décolleté  #nicehairdo #greatmakeup
#lessismore! TOPTOPTOP

with style
x
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

5 opmerkingen:

  1. Ik vind absoluut zonder fout Heidi het mooist gekleed. Stijlvol, elegant en toch sexy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de look van Jessica Alba de mooiste. Het kleed van Eva is niet echt mijn ding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind Heidi Klum en Jessica Alba de mooiste! Prachtig! Daf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik vind Heidi het mooiste! Die van J.Lo vind ik eerlijk gezegd erg lelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien de dames er weer prachtig uit! Ik vind Jessica Alba het mooiste en wat een geweldige jurk!!

    BeantwoordenVerwijderen