woensdag 30 januari 2013

Be my valentine!


Lieve mannelijke lezers, (jullie moeten dit goed onthouden wat ik nu ga vertellen!)

 én ook nog steeds: lieve vrouwelijke lezers, (want jullie schuiven dit onder de neus van jullie man/minnaar/lover/vriend/buddy want ik weet zeker dat je dit wil!)

Your turn now... Als je je lieve vrouwtje (of jezelf want dat verdien je!) wil verrassen met een geschenkje, 

* voor Valentijn
of doe je niet mee aan die commerciële dingen maar voel je je toch een beetje verplicht?
't is het moment, binnen hier en een week of 2 is de cirque daar weer...

* voor 'zomaar', 'omdat ik je graag zie':
het wordt nu wel eens tijd om dat haar duidelijk te maken, maar een ring is nog een stapje te ver

* voor haar verjaardag, jullie huwelijksverjaardag, voor jullie 'zoveel-jaar-samen'-verjaardag

* voor jullie mooiste dag ooit (huwelijksdag) buiten de geboorte van je kind te rekenen dan wel

* voor het feest van jullie kindje (doop, communie, lentefeest,...) en je vindt dat je vrouw er wel eens uitgedost mag bijlopen... 

* voor een ander geschenk dan altijd, 't is eens iets anders en geloof me, ze zal blij zijn! Elke vrouw wil verwend worden en er goed uitzien.

.....dan moet je bij mij zijn! Een cadeaubon van THE STYLE AVENUE! Je kan meer info vinden op volgende website: www.thestyleavenue.be  


Je kan kiezen een bon voor:
- samen shoppen (ik help je kiezen met de juiste kledij voor casual of voor een feest!)
- de perfecte make-up
- workshop make-up (hoe leer ik mij maquilleren?)
- nice hairdo voor een feest of andere gelegenheid
- combi-bon

Your choice now! Je kan me bereiken via de website of via contact@thestyleavenue.be

Love is all around! 

with love and style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten