maandag 31 december 2012

Jaaroverzicht 2012

Op het journaal geven ze een jaaroverzicht van het afgelopen jaar 2012. Ik zal nu eens zo pretentieus zijn om dat te doen over mezelf: blogoverzicht 2012. In een notedop, de dingen die eerst in me opkomen. Ik startte dit jaar in maart met deze blog, dus voor mij wel een leuk jaar met een nieuwe hobby, met nieuwe vooruitzichten met veel nieuws op carrièrevlak. Iets waar ik best trots op ben...

Mijn favoriete outfits






mijn favoriete make-uplooks (EOTD)










mijn favoriete foodpics




mijn favoriete pics about work







mijn favoriete nieuwtje * my baby


www.thestyleavenue.be : het bekijken en boeken waard! :-)


mijn favoriete quotes









With style
x



Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

6 opmerkingen:

  1. Love the foodpics, love all your make-uplooks and love you kiddies <3
    Fijn eindejaar en alvast een fantastisch 2013 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en tof geklede kindjes heb jij toch! Fijn artikel! Ik wens je een fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Je hebt zulke cute kids! Geweldige outfits en de foto's van je werk zijn gorgeous! You have mucho talent babe!

    BeantwoordenVerwijderen