dinsdag 20 november 2012

Voorstelling NEE Make-up #workshops

Voor de nieuwe bloglezertjes onder jullie (jaja, gisteren had ik dubbel zoveel viewers dan gemiddeld! Alrighdie!): ik stel me graag eens voor! Ik ben een Brugs meisje, heet Jemke en ben moeder van 2 kinderen. Ik heb de leukste hobby's: sporten, bloggen en schminken! Van mijn hobby probeer ik nu mijn beroep te maken. Ik ben visagiste in bijberoep. Maar als het aan mij lag (en niet aan de economische crisis of zoiets) dan was ik dat fulltime. Ik heb nog wat ideetjes, en die hou ik nog even for me, myself and I. Daarnaast ben ik ook styliste (book me!) en doe ik hier en daar een hairdo'tje.
Dan ben ik helemaal in mijn nopjes, helemaal mezelf en zo gelukkig.

Ik geef workshops make-up en daarbij komt het product NEE Make Up te pas. Bij deze stel ik mijn materiaal eens aan u voor. U kan mij boeken voor een workshop onder vriendinnen bij u thuis. Basic is 'hoe leer ik mij schminken?' Je leert de kneepjes van het vak, probeert het zelf op je uit. Hebben jullie nog zin in een stapje daarna? Dat kan! Met een opgemaakt gezicht voel je je nog mooier. Hup de stad in! Er zijn ook workshops 'retro', 'smokey eyes', 'party make-up',...

Nee Make Up is een Italiaans merk: verschillende foundations, concealer/camouflage, blushes, poeders, oogschaduw, eyeliner, potloden, lipsticks en glosjes.
met dit mobiel mét spiegel en lampen kom ik bij u thuis (ook voor bruidjes of feestmake-upers)
* de testers die te gebruiken zijn tijdens de workshop * wat info en andere illustraties 

 reclamebord - vind ik leuk! * oogschaduw (mono/duo/trio)

  • 1. primer/oogprimer, fixer en make upremover
  • 2. foundations, poeders
  • 3. concealer en camouflage
  • 4. blushes, nagellakjes
  • 5. bronzer, blush
  • 6. lipsticks, glosjes en lippotloden


Ken jij het product al? Ik heb er al helemaal zin in!!

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!




6 opmerkingen:

  1. Ik denk dat er wel een markt open ligt voor hetgeen je wil doen...ik zal je eens linken bij een volgende "pretty cool stuff to share".
    zie volgende link voor meer uitleg...
    http://prcoolstuff.blogspot.be/search/label/Pretty%20Cool%20Stuff%20to%20share.

    Katrien.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!

    Veel succes met je eigen bedrijfje!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congrats!! Ik ken het merk helemaal niet, maar ik moet je toch eens uitnodigen voor zo'n workshop!

    BeantwoordenVerwijderen