vrijdag 9 november 2012

Poem of the month

Lang geleden dat er nog een poem of the month neerstreek op de blog. Ook al weer even geleden dat ik schreef... Op zich is dat niet slecht, want ik schrijf het best in extreme gevoelens... Al dan niet slecht.
Soms heb ik echt nood om letterlijk iets van me af te schrijven, iets dat in mij leeft, iets dat me raakt, iets dat borrelt in mij. Met woorden neerpennen lukt dat. Daarom lang leve de blog, maar soms is dat ook iets creatiever en wordt dat gegoten in een vorm van een vrij dichterlijke vorm van een 'poem'.

Grandioos, een groots gevoel
Als het water zich scheidt 
van de waterlelie, een tapijt
van dansen en stralende zon
Zo voel ik je ook
een straal
als wit gesprankel
me overlaadt uit een glimlach als deze
lach ik je toe en
luister naar die zachtheid van je
Ik fluister je de zon toe
copywright by Jemke Dezwarte

with style
x


Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten