maandag 22 oktober 2012

Oktobermaand = maand tegen borstkanker!

Oktober is de maand waarbij borstkanker in de kijker staat, maar dat zou het hele jaar mogen vind ik! Als er nu iets is waar ik schrik voor heb, dan is het kanker wel... Ik heb het al van dichtbij (vriendin die al 3 jaar vecht, schoonpa die eraan is overleden,...) meegemaakt en jij hebt het ongetwijfeld ook al genoeg gehoord of gezien bij iemand uit je (dichte) omgeving. Het is een vreselijke ziekte. Daarom wou ik er iets over kwijt! Bij deze voor alle vrouwen met borstkanker: ik wens je veel beterschap! Ook nog veel genot van het leven, van de kleine mooie lieve dingen rond je. En blijf geloven in het beste, be strong! Dat zal niet altijd even makkelijk zijn, daar ben ik me wel van bewust. Maar jullie maken het door, dus daarom eens een extra hart onder de riem: THINK PINK! #PINKRIBBON


Er zijn verschillende merken die al jarenlang het goede doel steunen: OPI, C&A, Hunkemüller, Estée Lauder, Clinique, Planet Parfum, UGG, Etam, KitchenAid,...

Ik ga voor de lakjes van OPI, ik vind ze leuk van kleur (pink, what else?) en de glitter is ook wel fijn, misschien voor kerst?


Via deze link zie je nog andere acties! Hopelijk zit er iets tussen wat jij wel leuk vindt?
Je kan ook altijd storten rechtstreeks en dat doe je zo: http://www.ikbengeraakt.be/
je surft naar deze site, en je kan doneren wat je wil. Help mee!
Denk maar... het zou je BFF, je moeder, je dochter of jezelf eens moeten zijn...
 
Hier nog enkele ideetjes:
 
 
Hunkemüller: 5 setjes met een touch of pink :
 2 euro per set gaat naar het goede doel
 én er is een veiling via ebay van een set van Sylvie Van der Vaart
 
Estée Lauder: een tasje in slangenleer met 2 lipproducten:
een lipstick Pure Color Lipstick (Candy-color) en een gloss Pink Innocence
 

 
Estée Lauder: een serum tegen rimpels: Perfection CP + R
(met sleutelhanger: 114.82 euro)
 
Ugg: 2 nieuwe modellen geïntroduceerd speciaal voor Pink Ribbon...
 
 
En nu aan jou... Wat zou jij willen aankopen of doneer je gewoon wat centjes?
Ikzelf stort jaarlijks en ik zou misschien nog wel opteren voor een extra nagellakje. Dat kan er met plezier nog bij.
 
with style
x

Follow me on Twitter, Facebook and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen: