donderdag 11 oktober 2012

FOTD Autumn

Let's go green metallic! Autumn on my eyes! Ik heb nu nog steeds de Dior Jungle-oogschaduw niet gekocht... Ik geraak er maar niet om er om te gaan, maar het staat écht wel op mijn verlanglijstje!

Met een kleine nazomer zo af en toe heeft een mens wel zin in de herfst. Toch met een herfstzonnetje erbij dat schijnt door je ramen en je living opwarmt. Zalig toch? Geef me maar warme dikke truien, sjaals vol schreeuwerige kleuren of liever donker, lekker lang en fluffy? De verwarming op 'hot' als het regent en koud is, een heet bad met veel schuim en mijn cosy dekentje in 't zeteltje met een goeie film! Ik krijg ook helemaal zin in stoofpotjes, ovenschotels of een lekkere hot chocolate (zonder slagroom zeker? :s)


Ik draag oogschaduw van mijn Sleek palet: groen metallic-kleur en lichtjes geblend (vervaagd) met 1 dipje beige met donkergroen. Onder het oog gebruikte ik donker paars. Als eyeliner gebruikte ik donkergroen van Mylène en een paarse onderaan ook van Mylène. Mascara is van MAC.


Heb jij zin in herfstige dagen? Of hou je meer van de winter?

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten