maandag 8 oktober 2012

En dan worden tips opgevolgd....

Het is natuurlijk superleuk als je veel tijd, energie én vooral veel plezier steekt in je hobby (lees: deze blog) dat het ook zijn vruchten wat afwerpt. Het zou nogal dwaas zijn als ik hier maar hele dagen zit te tokkelen en mijn best doe om mooie foto's en reviews te maken, en dat er dan nauwelijks wordt naar gekeken. Maar niets is minder waar! Integendeel, ik krijg steeds meer pageviews per maand en de mensen geven lovende commentaren. THANK YOU!
Ik vind het erg leuk dat mensen (al dan niet uit mijn omgeving) lieve comments schrijven of er face-to-face over complimenteren. Dan doet mijn hartje boem-boem en krijg je van mij mijn mooiste glimlach of soms zelfs eens wat blozende wangetjes.

Wat nog leuker is, is dat mensen zichzelf zien in een outfit. Of eraan denken tijdens het shoppen, kortom dat ik jullie inspireer. Dat vind ik erg fijn. Het gaat niet om 'copy-catten', maar ik zie dat als 'inspireren'. En dat is tof! Waarvoor dank tot de 2e. You make me smile.
Dat is voor mij mooie reclame, want nu ik zelfstandige ben (ja, al een week!), is mond-op-mond-reclame de beste. En erg belangrijk.

Soooo, Reno ging shoppen en kreeg door mijn eerste men-outfit (you can see here) al een nieuw idee hoe hij zich dit seizoen wil kleden. And he did well, very well... Ik ben trots! Waarvoor dank tot de derde!


Reno is wearing: pants H&M * gilet H&M 
* t-shirt of Karl Lagerfeld bought in Cavalier sur mer, 
but you can find it everywhere


You like? Vind je het ook zo geslaagd als ik?


with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen: