donderdag 11 oktober 2012

After BB, you have CC #crèmekessmeren

Na de BB-crèmes of Blemish balm (combi van foundation en dagcrème in 1, meer info lees je hier) komt een nieuwe beautyhype: the new CC-crèmes. 
CC = color control m.a.w. color and care of color and correct.




Deze crème komt ook overgewaaid uit Azië en in de USA zijn ze ook al volop aan heet CC'en
Het belooft:
- een betere dekking
- intensere verzorging dan BB-crèmes.
- de huisveroudering tegenhoudt (ik ben boven de 30...begint nodig te worden zeker?), een betere hydradatie dus, want dat is het belangrijkste bij veroudering van de huid (water drinken is gewoon gezond voor alles!)

Wanneer het juist in Europa komt, weet ik niet. Maar ik ben al gebrand om ze te testen. Ik heb een vriendin in Amerika, zij mag dan es eentje meebrengen als ze komt met Kerst. Dan ga ik testen en reviewen uiteraard!

Wat ik er al over las...
- het is lichter dan een BB-crème, het is nl. olie-vrij
- het fixeert beter
- het heeft een betere zonnefactor
- Chanel is er een van de eerste bij om het uit te brengen. Ook Rachel K Cosmetics heeft CC-creams.



Ook benieuwd? Denk je ook dat het zal gaan tot ZZ-cremes? ;-)

with style
x


Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb inderdaad ook een vermoeden dat het ganse alfabet de revue nog gaat passeren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit van gehoord, maar nu ook benieuwd natuurlijk... Bedankt ;)

    BeantwoordenVerwijderen