vrijdag 28 september 2012

Rituals - shoplog

Oh Rituals! Wie houdt er niet van? Toen ik begon met mijn blog een half jaar terug, schreef ik heel in het begin al eens een lovende review over enkele producten. Ondertussen ben ik nog steeds grote fan en dat was duidelijk naar vriendinnen toe. Voor mijn verjaardag kreeg ik dan ook een bon van mijn lieve buurvrouwtjes, bij deze bedankt aan Isabelle, Nathalie en Sandra! (en hun mannen, maar die zorgden dan voor den drank voor mijn jarige vriend... JA! Wij verjaren op dezelfde dag! NEE, dat is NIET leuk! Ik deel dat niet zo graag, shame on me ;-)) Het ene grappige daaraan is dat we altijd proberen de eerste te zijn om 'gelukkige verjaardag' te zeggen. Het nadeel is dat we 1x uit eten gaan (terwijl jullie dat misschien 2x doen per jaar, voor elk zijn verjaardag), maar dat lossen we dan op met 1x HEEL GOED te gaan eten.

Ik ga nu stoppen met schreeuwerige letters en beginnen aan mijn review over Rituals, want het is tenslotte daarom dat je mijn post wou lezen waarschijnlijk, kletsmadam die ik ben ;-)
Met mijn cadeaubon richting Rituals, joepie! :-)
Dit kocht ik ermee:


- badschuim (grote fles) WU WEI: dit badschuim is gemaakt van witte lotus en zorgt voor een rustgevend crèmebad. Deze moet ik nog testen, nog geen tijd gehad voor een lang uitgebreid badmoment voor mezelf (too busy met nieuwe plannen, bloggen, sporten, ...) Dat is misschien eens voor dit weekend. Ik laat nog wel weten wat ik ervan vond. Maar de geur op zich is al hemels. Kan volgens mij niet mislukken. De fles kost 12,90 euro en bevat een houten dop.


deodorant QI GONG: door de muntgroene flacon weet je dat het van dezelfde lijn is van Wu Wei-badschuim, gemaakt met witte lotus. Dit is nu eens een goeie deodorant! Dat weet ik nu al, definitely a rebuy! Ruikt overheerlijk en blijft lang. Geen fabriekachtig geurtje, maar bloemetjes alom! Bye bye Rexona en consoorten! Kostprijs is 7,90 euro. I was lucky: er was promotie dus ik kon hem op de kop tikken voor 5,93 euro.


- geurstokjes Sweet Sunrise: al de 4e rebuy, dus blijf ik kopen. Ik zet die in de living, in het toilet,...en ik ben er verzot op! De ruimte wordt niet overstelpt, maar de zachte geur is wel aanwezig (hoe kleiner de ruimte hoe beter uiteraard), maar ik ben superfan! De mini-versie kost 11,90 euro. Ik vind het leuker en goedkoper om telkens mini-pak te kopen, dan de refill... die kosten meer...

- lipstick met nude-kleurtje: review volgt! Kostplaatje is 14,90 euro wat ik niet veel vind voor een lippenstift. (zeker niet als je Chanel of Dior of YSL gewoon bent, die kosten meestal het dubbele)

Wat heb jij al gekocht van Rituals en is jouw favoriete rebuy?

with style
x
Follow me on Twitter, Facebook and Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. Die geurstokjes wil ik ook! En ook nog een paar geurkaarsen... Ik moet dringend naar Rituals!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rituals is echt geweldig he! Leuke spullen heb je uitgezocht. Ik ben gek op de geurkaarsen en douchegels die schuimen/mousse worden, zo fijn! Echt een aanrader :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, die heb ik ook al getest. die gebruik ik na het sporten. ruikt ook heerlijk hé, de hele badkamer ruikt naar je douchegel dan :-)

      Verwijderen
  3. Love rituals!! Ik heb de pillow-spray, die is ook heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen