dinsdag 14 augustus 2012

The Cin Life

Cindy, één van mijn lieve volgers, houdt zich ook graag bezig met mode. Ze let erop om er goed uit te zien: ze sport ontzettend veel (en dat is ook te zien aan de body!) en toch geniet ze van lekker eten en een cocktailtje of Liefmans on the rocks (heb ik haar geleerd - auch slechte invloed!).
We zijn samen naar Tomorrowland geweest, we gaan samen sporten, we gaan samen ene drinken. Deze 25-jarige spring-in-'t-veld is een vrolijke zotte doos met het hart op de juist plaats en die graag in de picture staat. Poseren is haar ding dus mocht er wel eens een blogje over haar verschijnen. Wie verzoekt, die krijgt ;-)

So this is her, the pink lady! Haar favoriete kleur is ... tumtumtum ROZE! Nageltjes (ofwel ook rood, blauw, zwart,...), haar gsm, haar fototoestel, schoenen, kledij,...


Als ik me niet vergis is haar hele outfit van Close-up. 
* camelkleurige handtas (en een kleiner model erin) 
* armparty in style

Miss at the beach, on a boat or on a marine-party! Hoe zotter, hoe liever ;-)


A pink sportylook * met bril * i love the sunnies! 

lady in black: nippen van cava (of was het champagne?) in stijl
*
in stijl uit de limo stappen #glamourousgirl and she likes it!



Et voilà, zo hebben jullie één van mijn blogvolgertjes ontmoet! Do you like the pics?

with style
x
Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!


3 opmerkingen: