donderdag 23 augustus 2012

Kettingbriefgedoe

Ik ben eigenlijk geen fan van kettingbrieven, en ik zie dit 'interview' ook niet als een kettingbrief. Ik las het op een andere blog, de ijsprinses en de vragenronde mag doorgaan voor wie wil. Het leek me gewoon wel een leuk idee om andere info over mij te delen met jullie zodat je mij wat beter leert kennen buiten wat mode en make-upideetjes.
Start!

Heb je huisdieren?
Nope, vroeger wel katten. Maar sinds ik het ouderlijke huis uit ben, heb ik geen huisdieren meer gehad. MIsschien komt het er ooit wel weer van.
Noem 3 dingen op die op dit moment het dichts bij je liggen.
gsm, uurwerk, ipod (auch dat klinkt nogal technisch)

Hoe is het weer op dit moment?
ik gok rond de 20°, zonnig en beetje bewolkt

Rijd je auto? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Jep, for sure! Kan niet meer zonder mijn wagen, wat een vrijheid! Nee, gelukkig nog geen ongeluk gehad. Let's keep it that way ;-)
Hoe laat stond je vanmorgen op?
8u, met kids in huis best nog een mooi uur. Morgen (vandaag als je dit leest) is het weer werkdag en zullen we iets vroeger uit de veren mogen zijn


Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Deze morgen, zoals elke morgen. anders voel ik me niet fris gewassen genoeg

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Weekend aan zee, gehuurd met Belgacom TV. Leuk filmpje. Ga graag met de BFF's graag op stap, een weekendje lijkt me ook een leuk idee. Al waren we nu ook samen naar Istanbul (verslagen volgen deze week en volgende week hoor voor de nieuwsgierigen onder jullie ;-)  We zijn ook al samen naar Barcelona geweest.

Wat staat er in je laatste sms’je?
Aan vriendin: Hela, goed vertrokken op reis? Geniet van je gezinnetje x

Wat is je ringtone?
Eentje van op de samsung galaxy gio: curve ball blend heet het. Ik verander wel graag een keer. Ik download er nooit.

Ben je wel eens in een ander land/buitenlandse stad geweest?
Goh, ja hoor, in veel :-) In Nederland (meermaals), Frankrijk (meermaals), Duitsland, Zwitserland (om er door te rijden wel), Italië (meermaals, MIJN FAVORIETE LAND), Turkije, Dubai, USA (Utah, Arizona, Nevada, California, LA, Las Vegas), Madeira, Spanje (meermaals), ... Ik wil nog iets zien in Afrika en Australië, zodat ik alle continenten heb gedaan.
Maar ik wil nog meer van Amerika zien, Zuid-Amerika, Canada, Thailand,... 
Hou je van sushi?
nee, écht niet!

Waar doe je je boodschappen?
In de buurt: Okay (kleine Colruyt), ofwel soms ook Delhaize. De bakker en de beenhouwer ook uiteraard.

Heb je ooit medicijnen ingenomen om sneller in slaap te vallen?
Ja, kreeg ik in het moederhuis, de eerste nacht om goed te slapen hoewel ik wel borstvoeding gaf...

Hoeveel broers/zussen heb je?
2 oudere zussen. ik ben het kakkernestje dus ;-)

Heb je een gewone computer of een laptop?
Laptop: macbookPro van Apple: I LOVE IT!
Hoe oud word je op je volgende verjaardag?

I'm forever 30 ;-) Nee, grapje, ik word 33 in juni volgend jaar. Nog lang dus! Maar ik vind dat niet erg. 



Draag je contactlenzen of een bril?
Sinds mijn 19e een bril, maar enkel om met de auto te rijden, cinema, tv kijken,... Bijziend dus ;-) En geen grote sterkte.
En natuurlijk vaak een zonnebril! I like fashion én het is beter voor je ogen als de zon schijnt. (zie foto hieronder)
Verf je je haar?
Ja, donkerbruin (net geen zwart) om andere lelijke kleuren te verbergen ;-) Tja, part of being 32 helaas... en geërfd van mijn moeder die ook jong haar haar kleurde. Maar het deert me niet eigenlijk



Vertel iets over je planning van vandaag?

Lazy morning: krant gelezen, ontbeten met de kids, was opgehangen en geplooid. Dan gekookt (kip, rijst en ratatouille) om een cadeautje (pralines maar geen gewone! écht lekkere) en die gaan afgeven voor een jarige vriendin als verrassing. Rond 18.30u terug thuis, brood gegeten met kids, wat tv gekeken en ik wat op pc getokkeld en blogs lezen en schrijven.
Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Op de begrafenis van mijn lieve grootvader... (slik)
Wat is de perfecte pizza?
met vééééél topics: vlees, groentjes, kaas. Home made is altijd lekker uiteraard. Bv van Dr. Oetker kies ik wel voor de basic Mozarrella eigenlijk (die groene lookplekjes zijn zo njammie). Bij Pizzahut kies ik voor de campagnarde, suprème of bbq. Een quiche vind ik ook superlekker! Op deze foto eentje die ik zelf maakte, met Italiaanse ingrediënten.



Wat vind je lekkerder? Hamburgers of cheeseburgers?

cheeseburger of een giant 
Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
ja hoor, eens op school met een lesmarathon voor een goed doel. En lang uitgaan is toch ook fun? ;-)

Wat voor kleur ogen heb je?
bruin, like you can see here


Proef jij het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?
Ik denk het niet. Ik zei het laatst zelfs nog: moest je de test doen bij mij, ik haal er wellicht zelfs geen zero of light uit. Ik drink dan het liefst light en als ik ziek ben, cola zonder gas. Maar ik lust even zeer ook water. Andere frisdranken die ik lekker vind zijn: schweppes of  ice tea. En cava natuurlijk, i'm a lady! ;-)

Wat vind je ervan? Neem je de vragen over zodat ik ook iets over jou weet?

with style
x


Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Heb je huisdieren?
    Jammer genoeg niet. De broer is allergisch. Normaal ging ik een vis krijgen voor mijn verjaardag, maar ik was zo bang dat ik het beestje ging verwaarlozen dat ik toch maar vriendelijk bedankt heb.

    Noem 3 dingen op die op dit moment het dichts bij je liggen.
    Laptop, gsm en de cursus onderzoeksvaardigheden.

    Hoe is het weer op dit moment?
    winderig, maar met heerlijk warme momenten.

    Rijd je auto? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
    Neen, ik voel me helemaal niet veilig achter het stuur, maar heb m'n ouders beloofd dak ik in september ga leren rijden. Ik heb wel al 6uur gedaan met de rijschool (vorige zomer), maar sindsdien niets meer.

    Hoe laat stond je vanmorgen op?
    9u.. Ik kon precies niet meer in bed blijven liggen, hoewel ik super moe was.

    Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
    Gisterenavond moest ik de examendrukte er eens afspoelen.

    Wat is de laatste film die je hebt gezien?
    Remember me, niet voor Robert P (ik vind die eigenlijk totaal niets hebben!)
    Ik hoorde veel lof over de film, maar persoonlijk vond ik hem toch niet zo speciaal.

    Wat staat er in je laatste sms’je?
    to the boyfriend♥ M'n tandpijn is bijna over en de lip geneest ook!

    Wat is je ringtone?
    Heb ik zelfs niet, want mijn gsm staat altijd op stil/trillen. De ouders zouden anders gek worden van het constante ge-sms.

    Ben je wel eens in een ander land/buitenlandse stad geweest?
    JA! In Europa ben ik al meerdere keren naar Italië, Frankrijk en Spanje geweest. Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Engeland, Nederland, Luxemburg,... staan ook al op mijn lijstje. New York heb ik al 2 x bezocht en ik mag me ook al een toerist in China noemen! Deze zomer ga ik normaal nog naar Engeland en voor de 10de keer (of meer) naar Parijs. Volgende zomer hoop ik eindelijk eens naar Wit-Rusland te gaan.
    Maar ik wil nog meer van Amerika zien, Zuid-Amerika, Canada, Thailand,...

    Hou je van sushi?
    ♥ (zegt genoeg toch?)

    Waar doe je je boodschappen?
    Vooral naar de Colruyt gaan we eigenlijk en de Auchan.

    Heb je ooit medicijnen ingenomen om sneller in slaap te vallen?
    Ja, in het begin van het eerste academiejaar. Het was me in die periode even wat teveel.

    Hoeveel broers/zussen heb je?
    1 jongere broer

    Heb je een gewone computer of een laptop?
    Laptop: macbookPro van Apple: I LOVE IT!

    Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
    Al 20.. Nu nog genieten van mijn laatste jaartje als teenager

    Draag je contactlenzen of een bril?
    Sinds een halfjaartje draag ik nu een bril om het bord te lezen, te fietsen, televisie te kijken,...

    Verf je je haar?
    Neen :'( maar ik zou het wel graag willen; eens een koperkleurtje of een mooi donkerbruin. want nu trekt het op niet zo veel

    Vertel iets over je planning van vandaag?
    studeren, studeren en studeren..

    Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
    op mijn verjaardag

    Wat is de perfecte pizza?
    sowieso SALAMI (hoe pikanter, hoe lekkerder) en paprika!
    onze homemade pizza is ook altijd lekker met een arrabiatasaus

    Wat vind je lekkerder? Hamburgers of cheeseburgers?
    BEIDE
    (wel van de McDonalds)

    Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
    de nacht van de film in het 4de middelbaar :-)

    Wat voor kleur ogen heb je?
    donkerbruine kijkers

    Proef jij het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?
    Ja, het is nogal duidelijk het verschil, maar ze smaken allebei even lekker!

    BeantwoordenVerwijderen