vrijdag 20 juli 2012

Random pics #part2OfJuly

Random pics are back!

oepsie! die Samsung van mij is toch echt niet wat het is hoor! Kwaliteit van foto's: 0 en ik heb te dikke vingers geloof ik bij het typen van een bericht. Ik ben veel korter en concreter in wat ik wil zeggen dan vroeger. Owkay, voor velen misschien aangenamer, maar niet voor mij. Euh? IPhone of Blackberry?
(you can say it in a stylish comment)

Hier zie je dus een lekker, veel te uitgebreid dessertbuffet :-) En Fritsieboy met neuzen als ogen ;-)

# Oh ja, we hebben aan de zee toch ook wel mooi weer gehad. Of was het eens geluk?
# Kids@Oostende: Kom-tu-vue entertainde de dames met een dansfuif in openlucht. Fun verzekerd!
# 2 logéetjes: Marthe, mijn metekindje van anderhalf bleef slapen, ook het buurmeisje Bente bleef overnachten. Kids = happy!



Make-up look:
#1. let's go out @ Kortrijk met Sofie en Charly: na een avondje werken voor Radio Modern toch nog een stapje gezet in café De Zunne (supergoeie muziek trouwens!) De ogen opgemaakt met parelmoerkleurige oogschaduw, een zwarte aanwezige eyeliner en roze lippen (Chanel!)
#2. Naked 2 voor een daily make-up met zwarte eyeliner (potlood van MAC) en mascara van Helena Rubenstein

En nog een quote om af te sluiten

#SO TRUE!


with style
x


Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

1 opmerking: