maandag 9 juli 2012

Random pics JULI #part1

July just started and we took already a lot of pics...


my Dior-sunnies

New In : Steve Madden: sales on Vente Exclusive-webshop

trotse moeder op trotse dochter die de overstap naar het eerste leerjaar maakt 
#diploma-uitreiking
My daughter is going to the first class: she is ready for reading!!


this was the dress I was wearing for a wedding party last week
dress: close up
scarf: Zara
ring: Canastashop
earrings: Fiva

 armparty! neoncolors are hot hot hot! 
BIBI- bracelet with swarovski-studs
4 bracelets of Zara

 You rock my world! 

ondanks de regenbuien toch een ijsje! 
mmm tricolor but my favorite is still chocolate! what else?


we had a wedding party of Inger and Michael, one of my lovely followers :-)
She was amazing, had a very classy and beautiful dress. 
#eenvoud siert 
Thanks! It was a great party!


Ik denk dat die random pics wel populair zijn, dus misschien wordt het wel een wekelijks of 2-wekelijks item van mijn blog.

Wat vinden jullie ervan? 

with style
x

Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!




11 opmerkingen:

  1. Ik vind deze posts ook altijd leuk om te lezen dus keep'm coming :-D

    Thanks voor al je lieve comments op mijn blog trouwens, totally made my day! <3

    Hele mooie armbandjes ook trouwens, moet dringend op zoek naar zoiets want mijn armparty is meestal maar een droevig feestje ;-)

    Liefs,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. you're welcome! en jij bedankt voor het antwoord op mijn vraag op jouw blog :-)
      armparty's zijn niet moeilijk op te vrolijken hoor, zelfs met goedkope hebbedingetjes!

      Verwijderen
  2. Leuke foto's ! En dat ijsje is echt pure nostalgie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke foto's! Cute kids heb jij! Prachtige pumps heb je daar en je turquoise jurkje is helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je sjaaltje bij het trouwfeesttenue is fab!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. tx! je zal toch echt eens naar close up moeten hé Eva ;-)

      Verwijderen
  6. Leuke zonnebril! Ik ben zelf ook zo tevreden van mijn Dior en die heb ik nu toch al voor de derde zomer op rij, als ik goed kan tellen :)
    Mijn arm candy stelt ook niet zo veel voor haha, ik moet nog wat uitbreiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ijsje is pure nostalgie ! Mooie pumps trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. <3 tricolor ijsjes! En nu heb ik daar natuurlijk ook zin in gekregen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige pumps en die armbandjes zijn ook helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen