dinsdag 17 juli 2012

PURE! #DKNY

PURE van DKNY, Donna Karan New York... Klinkt jou misschien bekend in de oren? Al eens over gepraat met vriendinnen? Al in de rekken zien staan van je parfumerie zoals Ici Paris XL. 

De parfum probeerde ik nog niet uit, maar ik zal dat toch eens moeten doen... Ik testte de bodybutter uit, en ik moet kritisch zijn! OMG, die ruikt zoooo lekker! Ik kan daar geen slecht woord over zeggen.
Ik vind het een heel zachte geur (vanillegewijs, maar niet té. Teveel aan vanille vind ik niet goed. Hier is dit gelukkig niet het geval) als je het aanbrengt en blijft toch lang hangen.

Het is geen body milk, maar body butter. De textuur is iets vaster dan een melkachtig vloeibaar middel. Het smeert even makkelijk en dringt snel in de huid. Je ruikt lekker en je verzorgt ook je huid door het te hydrateren. Dus 2 vliegen in 1 klap! #Handy!



Te koop bij Ici Paris XL aan 33,85 euro voor een tube van 100 ml. Hier zie je een tube van 50 ml. 




with style
x


Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!





1 opmerking:

  1. Is dat in die lange, rechthoekige fles? Indien ja, dan had ik hem ook al, vond ik zalig!!!! Nele

    BeantwoordenVerwijderen