woensdag 11 juli 2012

Diadeems... hmm a lot!

Mijn dochter en ik dragen elkaars haaraccessoires... toch de diadeems. Ik vind het leuk om ze te dragen, maakt mijn hairdo af én ze passen ALTIJD bij mijn tenue van de dag. Ook mijn dochter heeft die genen gekregen... Hoe zou dat komen?

Ik (we eigenlijk) heb er ondertussen al een aardig pakketje, ik schat een stuk of 25... En er kunnen er altijd bij komen. Er gaan er helaas ook wel eens weg, omdat er wel eens iets stuk gaat. Zelfs mijn topfavoriet, maar la mama zal het herstellen. Thanks for that! 

Dit is mijn top 6 (jah, i know! een top 5 lijkt logischer, maar ik kon écht niet nog eentje skippen!)

Owkay, even nadenken waar alles vandaan kwam... De prijs? Dat weet ik niet meer, maar duur zijn ze niet!

# De rode met witte bolletjes (hebben we ook in roze en petroleumblauw) is van Hema.

# De gouden vlinder komt uit de Veritas. Oorspronkelijk waren er 2, maar tijdens een ritje op de Draak in Plopsaland vloog er eentje uit schrik weg. Gelukkig kon ik hem nog vangen en bewaar ik om te herstellen. Die past op werkelijk élke outfit!

# De roze-groene retro diadeem is een self-made by Liliepop: mét bijhorende oorbellen. De bloemetjes zijn door Julie gemaakt, heel stevig. Dit is ook een van mijn dochter lievelingetjes.

# De muntgroene (hebben we ook in lichtroze en donkerroze) komt van H&M. Bij de kids, dus voor mijn koppie spant het soms wel een beetje, dus ik hou het niet de hele dag vol.

De oranje-roze... hmm, weet ik niet meer waar ik die kocht. En de pastel met strik ook niet. Maar ze zijn allebei mooi, niet? Die laatste combineer ik ook met vanalles! Het maakt mijn look schattig en sweet. En ik krijg er veel complimentjes mee :-)

Wat vind je van onze selectie van onze collectie? Draag jij ook wel eens diadeems of zweer je bij andere accessoires?

with style
x

Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie collectie! Leuk dat jullie haar accessoires delen. Ik denk dat die tijd ook nog wel komt met mijn dochter.. en dan ben ik vervolgens al mijn make-up en nagellak ook kwijt denk ik haha.
    Zelf draag ik eigenlijk haast nooit diadeems. Ik heb er denk ik maar 2 in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love the red one with polka dots! it is so cute!

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die roze met dat strikje is superschattig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love de bolletjes en strikjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen