woensdag 27 juni 2012

OOTD: chanel? #lookalike #Idolike

Toen ik dat t-shirt zag, dacht ik direct aan Chanel. Euh? Hoe dat komt? Door het logo I think ;-)
Die 2 fluoroze cirkels en dan die mouwen??? I JUST LOVE LOVE LOVE it!

Ik kocht het bij Nele van Lilola, het t-shirt is van Glitz and Glam, een merk dat ik nog niet kende. Het gaf me direct het 'I WANT THIS SO BADLY-gevoel! Kopen dus die handel, en ik had geluk. Ik kon hem aan de kant laten leggen (thanks Nele!) zodat ik hem toch nog kon bemachtigen. Met andere woorden: een populair geval dus dat t-shirt! Ik ben zo blij dat ik mezelf trakteerde voor mijn verjaardag ;-)

Hier enkele pics van deze outfit of the day! Ik droeg het dan ook voor een mini-birthday-feestje met vrienden thuis.


I was wearing: 
pink pants Monday (Close-up)
shirt Glitz and Glam
earrings: Lilliepop (selfmade by Julie)
bracelet: BIBI with Swarowski-studs
hairdo: little taupage
sandals: Replay

Wat vind je van deze look?

with style
x
Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!



5 opmerkingen:

  1. Pretty lady!!! Geslaagd!
    Heb dezelfde sandalen trouwens, ga ze morgen dragen ;-)))
    Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die broek, pretty ! Ik ga toch echt es nr die winkel van Katia Retsin moeten geloof ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi! :-) close up heeft echt leuke en betaalbare dingen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! De oorbellen vind ik erg cute!!

    BeantwoordenVerwijderen