woensdag 2 mei 2012

Pretty Peplum This Summer!

Wie gisteren keek naar Tour Deluxe hoorde het al van Jani: de peplum is dé nieuwe trend voor deze zomer! Het is een goed alternatief voor een blouse maar het kan ook zonder mouw of 3-kwart mouw. Het model is smal bovenaan en het wordt ter hoogte van de heup iets breder. Het verslankt je bovendien dus dat is mooi meegenomen. Ik vind het erg vrouwelijk. Met een skinny jeans onder en leuke pumps met hoge hakken lijk je nog groter. Er bestaan ook peplumkleedjes, dus keuze genoeg. Of je combineert het met een kokerrok in dezelfde kleur. Very stylish lady!



Celebs go pleplum too! 


Daar ga ik naar op zoek! Eentje met een kanten mouw! LOOOOOVE IT! 

 Tiany in peplum van H&M - pants 7 for all mankind


 verslanken en verlengen zei je? 

Dat moet ik ook hebben. Ik zag er laatst eentje in pastelkleur (muntgroen dacht ik) hangen bij Zara, ik ga het toch es passen denk ik... Wordt hoogstwaarschijnlijk vervolgd! ;-)

Wat vind jij ervan? Wil je dat ook of liever niet?

with style
x


11 opmerkingen:

  1. veeeeeeery nice, indeed, er hangt al eentje te blinken in mijn kast...!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. waarom niet? in een fluokleurtje dan? ;-)
      Leuke nieuwe schoenen trouwens! Vooral de slippers

      Verwijderen
  3. Ik vind het wel mooi maar het accentueert je heupen wel enorm waardoor ik het voor de meeste vrouwen niet echt een geweldige look vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, die witte met kant is mooooiii!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hé, ik ben er al een beetje verliefd op en moet hem nog vinden... ;-)

      Verwijderen