zaterdag 19 mei 2012

Burberry Make Up

Tjah, wat kan ik zeggen? Ook een musthave zeker? Ik hou bij make up me graag vast aan de goeie merken die ik ken en gebruik. Ik ben niet zo'n Burberry-madam, en voor mij mag het al wat meer kleur geven. Maar er is altijd een testfase mogelijk als make up-addict.

Deze make-uplijn van Burberry is wel ideaal voor bruidjes, voor de naturelle make up: natuurlijk, licht, tijdloos en zacht. De missie achter het idee van Christopher Bailey, de ontwerper, is "de natuurlijke ongedwongenheid van de symbolische trenchcoat, maar ook de aangeboren elegantie en persoonlijkheid van de burberry vrouw".

Ook de verpakking van een product is van groot belang: het oog wil ook wat ;-)
Bij Burberry willen ze luxe en elegantie uitstralen in hun subtiele invloed en inspiratie van het merk zelf.

Het is helaas enkel te verkrijgen in Inno Gallerie Brussel in de Louizalaan...







Wil jij deze ook in je make upstash?

with style
x

2 opmerkingen: