dinsdag 1 mei 2012

Random Pics April

Is het niet leuk om wat foto's te grabbel te gooien van de laatste maand? Kijk maar mee in mijn reilen en zeilen op het internet of uit mijn eigen fototoestel.


het glazen muiltje van Assepoester? Something like that! Oh Yeah!
het nieuwe ontwerp van Marc Jacobs
Hmm, ik wil wel es prinses zijn als dat moet ;-)

Be Angeled - groen kleed op mijn wishlist 

nice quote van Bobbi Brown

a daily make up (klik hier voor meer info)

sorry voor de mindergoeie kwaliteit... I need a Iphone! ;-)
Maar de moelleux was délicieux!


coolness! 

cavaatje gaat altijd binnen :-)

what to wear today?!

I LIKE!! On my wishlist (hmm staan er nog veel op me dunkt!)
Rebecca Minkoff Flirty bag - fluor en studs - 195 euro

avondje uit eten... en we gaan zo op stap!


Vond je het leuk om eens in een mini foto-album te bladeren?

with style
x


Volg me op Twitter, Facebook en Bloglovin. Thank you! 




2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's!! En die laatste outfit wil ik wel eens aan zien, zo leuke kleuren, lijkt me supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi dat komt! we hadden toen geen tijd meer, maar outfit volgt nog eens als fotograaf terug is van tripje voor werk! ;-)

      Verwijderen