dinsdag 10 april 2012

OUTFIT OF THE DAY

Lente? Pff, je zou het niet zeggen hé momenteel... We hadden eerst zo'n mooie zonnige feelgood- dagen en nu is het koud en regent het! Dat vind ik niet leuk. Maaaaar, dan zorgen wij toch gewoon voor wat kleur?!  I just love colours!



Ik hou enorm van 'diadeems', in alle kleuren en vormen! Maar ik ga de deur niet uit zonder sjaal en juwelen of andere accessoires. Dit keer met okergele beenwarmers en de kleur komt terug in mijn Mucho Gusto-sjaal. Ik hou ervan! Ik draag heel vaak zwart (vooral in de winter), maar soms mag een koude winterdag of aprilsegrillendag opgekikkerd worden met wat kleur. Vind je ook niet?

You like it or you don't...

shoes: Torfs / beenwarmers: Veritas / Zwarte legging: Talking French / blauwe tuniek: Talking French
sjaal: Mucho Gusto / diadeem: H&M / designerbag: Uterque

with style
x

1 opmerking: