donderdag 12 april 2012

Mix Match

Ria Akset is styliste naast haar job op school. Ik kreeg vorig jaar een cadeaubon bij Ria als afscheidsgeschenk van de collega's. Enige tijd daarvoor had ik eens op een avondje uit met dames onder elkaar een kleurenanalyse gewonnen. Dus ik kon bij Ria best eens iets anders uitproberen. Ze stelde voor om eens in mijn kleerkast te komen piepen en kledij te mixen waar ik zelf niet bij stil stond om ze te matchen. Of om juist dat ene stuk in je kast dat je niet meer draagt weer een boost te geven. Met als resultaat dat ik wel met enkele nieuwe outfits de deur uit kan. Bij het een voelde ik me wel beter dan bij het andere, maar het was het proberen waard om eens iets anders te maken van wat je liggen hebt. En het leven is soms ook wel es aan de durvers!

Ria is dus kleur- en stijlconsulente en houdt vooral van knopen maken, sjaaltjes draperen, mutsen maken,... Heb je zin om ook eens je kast onder handen te nemen, maar je durft dat niet alleen? Of zie je niet hoe je bepaalde zaken kan combineren? Dan kun je altijd eens met Ria contact opnemen.

Bovendien is Ria nog op zoek naar mensen die haar creaties in de stijl van hoedjes of gedrapeerde sjaals willen dragen. Ze rekent enkel de stof aan die jullie eventueel samen kunnen aankopen. Dus wie zich geroepen voelt...

Of hou je meer van het breiwerk? Dan is het jouw kans om bij haar op cursus te gaan! Vanaf donderdag 26 april geeft ze 4 avonden een cursus breien: rechts en averechts breien waarbij je een leuk handtasje hebt in zomerkatoen. Het bedraagt 50 euro per persoon met breikatoen inbegrepen.
Locatie: bij haar thuis, dus je neemt best je telefoon om een afspraak te maken. Het is voor de snelle beslissers, want de plaatsen zijn beperkt. Veel plezier!


Ria Akset
tel 0476 959574
050825666


Hier enkele sfeerbeelden van de creaties die uit de bus zijn gevallen!



Flowerpants: Zara / zwarte blouse: Zara / sjaal python: H&M / muntgroene topje: Zara / riem: Veritas / Kleedje pluimpjes: Lio Jo / sjaal: Mucho Gusto / roze handtas: Fab / gele oorbellen: Pieces / zwarte rok: Talking French /  zigeunergilet: Zara / enkellaarsjes: Zara / groen kleedje met roze strikjes: Blutschgeschwister  bij Miss Beaver /
handtas beige: Canasta Zedelgem / rode blazer: Zara / rode kousen: Falke / groene pumps / gouden sjaal: Zara


with style
x

4 opmerkingen:

  1. De voorlaatste foto in de onderste rij met de bling-bing sjaal vind ik de max! Heb die in 3 verschillende kleuren en ook zo gedragen, gezien op een catwalk :-) Dus Ria heeft gelijk, hihi. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof zo'n restyling met stuks uit je eigen kleerkast! Je geeft idd je bestaande stukken een reboost.
    I love the floverpants met het muntgorene topje. Je staat trouwens prachtig met dit nieuwe lentekleur! Ook de combinatie met de zwarte blouse en de sjaal in je haar is echt chique! Stijlvol! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfits!
    blackfashionbird.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cool!
    would you follow me?
    Would be great!

    www.mybluewinkstyle.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen