woensdag 28 maart 2012

Shoe-addict!

Shoe-addict? Me? Bwa, het valt eigenlijk best wel mee hoor. Als ik dat vergelijk met sommige vriendinnen heb ik geen zo'n goed gevulde schoenkast. Met anderen vergeleken heb ik dan weer meer schoenen... Ik vind het ook leuk om naar schoenen te kijken #windowshopping #goedkoop toch?

Deze reclame van Thomas Sabo (juwelen) trok mijn aandacht omwille van de herkenbaarheid denk ik.



Een pump in de zomer, maar ook in de winter met een nylonkous - al dan niet met print - is een niet te missen gadget in je shoe-closet! Pumps in alle kleuren, maar pumps in laké zijn ook zoooo mooi!
Ik heb veel pumps, in veel verschillende kleuren, combineerbaar met verschillende outfits. Maar mijn favoriete pumps zijn mijn zwarte laké'tjes, gekocht bij Be Angeled, een private shop in Gent.  Loveable shop!!! Deze 10high (10 cm hak dus) zijn dan nog eens goedkoop ook, 34,90 euro. Dat had je niet gedacht é! Het moet niet altijd duur te zijn om mooi te wezen. Maar een Chanel-pump of eentje van Dior of misschien ooit wel eens een Louboutin, die staan ook wel op mijn verlanglijstje. Probleem: portemonnee wil niet mee ;-)


Mijn andere lievelingspump is eentje die mij riep 'Jemmie, koop me, i'm yours!' It's so me!). Ik kocht ze bij Sasha, daar kun je toch echt leuke aparte schoenen vinden met een aangenaam prijskaartje! Die pareltjes zijn toch cute?!



Musthave deze zomer!!! De sleehak: very stylish, comfortabel en maakt je groter!
De mijne kocht ik vorig jaar al, maar heb ze niet veel kunnen dragen wegens slechte temperaturen... Remember?! #Moet dit jaar anders zijn! Bovendien is het riet ook een toppertje deze zomer, zeker in een sleehak. Joehoe!


Een ballerina in alle kleurtjes: past bij alles, ideaal om te gaan werken, of om naar de zee te gaan. Ikzelf heb er nu 3 paar, maar ik wil er nu een paar in een effen kleur (liefst cognac). De andere zijn allemaal met motiefjes: de een met I Love '60 (met bijhorende Twiggy! I love her make up!!), een ander is met retro-pin-up-plaatjes (sorry mannen! er is niet veel te zien) en deze is met een paarse gesp en bloemmotief. Met het koraalrode, taupe, bruine en paarse kleur kan ik deze ballerina's op zoveel outfits dragen. Je vindt ze overal, maar ik kocht ze o.a. in Paris Londres, Avance, Bent,....


Een enkellaarsje: voor mij ook echt HOT! Past zowel onder je broek, jeans, rok of kleedje.
My favo is een model dat ik laatst kocht in de solden in Zara. Ze blonken in mijn ogen, zaten direct goed om de voet en bingo! In de sjakosj! Voor maar 40 euro kon ik dat toch niet laten liggen? Bovendien was het het laatste paar en mijn maat. Those were mine! #ment to be!


Een laars is dan meer voor de winter, al kan het in het voorjaar ook wel, maar dan met een stukje ontbloot been. Let's bronzzz it baby!







De mooiste laarzen ooit kocht ik ook in de solden voor bijna aan de helft van de prijs in Paris Londres. Ik kon er ook niet aan weerstaan en kreeg groen licht (ik ging ze anders ook gekocht hebben hoor!).
Ze zijn in cognackleur met hak. Ik had al een paar met platte zool, voor the easy way. Maar ik ben graag vrouwelijk en je bent pas op en top vrouw met een hak, niet?! En wat schoeisel in cognackleur, daar kun je niet mee missen!


Ik heb schoenmaat 39, wie ruilt eens? Maar je moet er wel goed voor zorgen hé! ;-)

with style
x

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke post! :) Je weet dat ik zot ben van je Zaralaarsjes! En je Sashashoes are soooooo you! :) Gotta love shoes like we do sweety! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Sasha pumps zijn prachtig! Net als je laarzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jemke , jammer maar je zou in mijn kleine 36 niet passen vrees ik ...

    Mijn favo op dit moment is toch wel een pump in laké !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En bij de aankoop van de eerste twee, daar was ik er bij! Was dus mee-content! :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love shoes!
    En idd, bij Sasha vind je wel toffe dingetjes aan héél democratische prijzen! Heb daar al leuke sandalen met sleehak gespot voor deze zomer. Mss heb je ze ook al gezien, bruine tinten, met een grote mooie rozebloem...en ook deze in blauw/wit/rood...marine-stijl...en...en...en... ;)
    Ook de Zara biedt mooie exemplaren aan degelijke prijzen. Maar soms heb ik ook eens een uitspatting, haha...
    Hmmm, high heels zijn idd zeer vrouwelijk, een must voor iedere zelfbewuste vrouw. I love them. Laké is echt supertof hé. Heb nog roodjes in mn kast staan...
    Ik denk dat we een beetje dezelfde smaak hebben, jammer genoeg niet dezelfde schoenmaat ;) (heb maatje 40...) We zouden anders wel es kunnen switchen, hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen